Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Sdělení
 

 

  1. Úvod
  2. Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
  1. Udělujete tímto souhlas Ing. Haně Hrabalové, se sídlem V Horkách 991, 289 11  Pečky, IČ 01647989, zapsaná u Městského úřadu v Kolíně, č.j: 2344/2013/OŽÚ/H/4 (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:

    • emailovou adresu
    • informace o zakoupeném zboží
  2. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  3. Souhlas udělujete na zpracování po dobu 60 dní a to za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  4. Ke zpracování těchto osobních údajů Správce využívá tyto Zpracovatele:

    • Poskytovatel služby Heureka, provozované společností Heureka Shopping s.r.o., sídlem Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín
    • řípadně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
  5. Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.

  6. Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to kliknutím na odkaz pro úpravu preferencí soukromí v dolní části webu, kde lze udělený souhlas e-shopu odvolat. Dále lze vzít souhlas zpět kliknutím na příslušný odkaz v emailu s dotazníkem spokojenosti. V takovém případě se odhlásíte z odběru na straně poskytovatele služby Heureka.

  7. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

    • vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení zasílání dotazníku spokojenosti
    • požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
    • vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
    • u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
    • nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
    • požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
    • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
    • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů

 

9.  „Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

Novinky z našeho blogu

JAKÁ JE NEJLEPŠÍ PŘÍZE NA HÁČKOVANÉ HRAČKY?
15.08.2018
JAKÁ JE NEJLEPŠÍ PŘÍZE NA HÁČKOVANÉ HRAČKY?
Pomůžeme Vám vybrat přízi na háčkované hračky. číst celé
ÚDRŽBA PLETENÝCH A HÁČKOVANÝCH ODĚVŮ
16.05.2018
ÚDRŽBA PLETENÝCH A HÁČKOVANÝCH ODĚVŮ
Několik užitečných rad k údržbě pletených a háčkovaných oděvů. číst celé
JAK SI OBJEDNAT BAREVNÝ MIX KLUBÍČEK ?
16.05.2018
JAK SI OBJEDNAT BAREVNÝ MIX KLUBÍČEK ?
Zvýhodněný nákup klubíček v barevném mixu. číst celé
JAKÉ MÁME DRUHY PŘÍZÍ?
24.04.2018
JAKÉ MÁME DRUHY PŘÍZÍ?
V současné době je na trhu velké množství přízí a mezi nejčastější dotazy patří z jakého materiálu co dělat. Doufám, že Vám tento článek pomůže se lép... číst celé
PROČ NAKUPOVAT U NÁS

objednávky odesíláme každý den

rádi poradíme s výběrem, doporučíme a zkompletujeme objednávku podle Vašeho přání

zasíláme po téměř celé EU

máme 20 let zkušeností s pletením a háčkováním, naši práci děláme s láskou a zákazníků si vážíme

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.